(044) 233-67-43 [email protected] Київ, вул. Машинобудівна, 35А

Наші послуги підтримки

Забезпечуємо повний цикл технічної підтримки вашого обладнання VINNO

Гаряча лінія 24/7

Цілодобова технічна підтримка для вирішення критичних питань

  • Діагностика неполадок
  • Консультації по експлуатації
  • Віддалена підтримка
Зателефонувати
Технічний сервіс

Кваліфіковане обслуговування та ремонт обладнання

  • Планове обслуговування
  • Ремонт та заміна деталей
  • Калібрування обладнання
Замовити сервіс
Навчання персоналу

Професійне навчання роботі з обладнанням VINNO

  • Теоретичний курс
  • Практичні заняття
  • Сертифікація користувачів
Записатися
Гарантійний сервіс

Повне гарантійне обслуговування протягом терміну гарантії

  • Безкоштовний ремонт
  • Заміна несправних компонентів
  • Гарантія якості робіт
Подати заявку
Програмне забезпечення

Оновлення ПЗ та технічна підтримка програм

  • Оновлення прошивок
  • Установка нових функцій
  • Налаштування ПЗ
Запитати оновлення
Віддалена підтримка

Онлайн консультації та діагностика обладнання

  • Діагностика по інтернету
  • Відеоконсультації
  • Онлайн навчання
Підключитися

Екстрена підтримка

У випадку критичної неполадки обладнання, що впливає на роботу з пацієнтами

Часті питання

На всі системи VINNO надається міжнародна гарантія від 1 до 3 років залежно від моделі. Гарантія покриває всі заводські дефекти та несправності при правильному використанні.

Гаряча лінія працює 24/7. Виїзний сервіс - протягом 24-48 годин в залежності від регіону. Віддалена підтримка - протягом години в робочий час.

Базове навчання роботі з обладнанням входить в вартість поставки. Розширені курси та спеціалізоване навчання оплачуються окремо.

Оновлення ПЗ надаються безкоштовно протягом гарантійного періоду. Після закінчення гарантії - за окремою угодою на технічну підтримку.

Потрібна допомога?

Наша команда завжди готова допомогти вам з будь-якими питаннями

Телефон

(044) 233-67-43

Графік

Пн-Пт: 9:00-18:00